Na co zwrócić uwagę na początku ślubu?

Po zaręczynach, przychodzi czas na organizację ślubu. Jest to niezwykle ważny, ale też stresujący czas w życiu młodego narzeczeństwa. Najważniejszymi elementami tak ważnej uroczystości jest oczywiście wybranie daty i zarezerwowanie terminu u księdza lub w Urzędzie Stanu Cywilnego. Następnie należy wybrać idealną salę oraz orkiestrę lub dj’a. Nie obejdzie się też bez kamerzysty i fotografa.


Wyżej wymienione elementy ślubu i samej imprezy weselnej muszą być zorganizowane najwcześniej. Jest to związane z tym, że na terminy trzeba bardzo długo czekać, niekiedy nawet i dwa lata, dlatego warto o tym pomyśleć na samym początku.

Co dalej?

Często narzeczeni nie mają pomysłu na swój ślub. Po zarezerwowaniu wymarzonej sali, nie wiedzą jak ją przystroić, jakich kwiatów i dekoracji użyć. W takiej sytuacji warto zwrócić się do konsultanta ślubu. Jest to osoba, która zajmie się organizacja wesela. Pomoże wybrać motyw przewodni, dobierze dekoracje, które najbardziej będą pasować do wnętrza sali i do wymagań przyszłych małżonków, ustali najbardziej odpowiednie menu oraz przystroi kościół. Oczywiście nie każda para potrzebuje wedding plannera. Niektóre osoby są bardzo kreatywne i organizacja tak dużych imprez nie stanowi dla nich problemu.

Komu przyda się konsultant ślubny?

Przede wszystkim osobom, które nie mają czasu lub pomysłu na organizację ślubu. Wedding planner pomoże wszystko dopiąć na ostatni guzik, będzie pilnował terminów i połączy wszystkie oczekiwania przyszłego małżeństwa w sposób spójny i zadowalający.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *